دانلود The Wolf Among Us 1.21 بازی گرگ در میان ما + 4 دیتا + تریلر برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 711
نویسنده : amin.amin

نسخه جدید بازی The Wolf Among Us

محصولی از شرکت Telltale Games صاحب آثاری همچون The Walking Dead و The Game of Thrones

با گرافیک عالی و جزئیات بسیار زیاد و حجم سنگین

به همراه گیم پلی جذاب و سرگرم کننده

برگرفته شده از داستان کتاب مصور The Wolf Among Us

نسخه کامل بازی شامل هر 5 قسمت

به همراه فایل دیتای مجزا برای 4 پردازنده Tegra , PowerVR , Mali , Adreno

به همراه ویدئوی تریلر رسمی بازی + نقد و بررسی اختصاصی APKTOPS

توجه: نسخه کرک شده و پایدار 1.21 تنها توسط یک گروه روسی منتشر شده است و تمام نسخه های فعلی از روی همین نسخه گسترش پیدا کرده اند. به همین سبب زبان بازی (نوشتاری) روسی می باشد اما زبان گفتاری آن انگلیسی است. برترین های اندروید در صورتی که نسخه انگلیسی و البته بدون مشکل این بازی پیدا شود آن را جایگزین می کند.

سبک، گرافیک و گیم پلی بازی های جدید سیستم عامل های اندروید بیشتر از پیش به نمونه های کنسولی شبیه می شوند و باید این مورد را یک انقلاب در صنعت بازی های ویدئویی بدانیم. شرکت های بزرگی در این زمینه فعالیت می کنند که بدون شک شرکت آمریکایی Telltale Games از جمله قدرتمندهای این صنعت می باشد. این شرکت با عرضه بازی های گرافیکی و عظیم برای کنسول های بازی و PC و همچنین پورت کردن حرفه ای آن ها برای سیستم عامل های موبایلی مثل Android و iOS سهم عظیمی در بازی های این سیستم عامل ها کسب کرده است. به ویژه که این بازی ها به صورت رایگان بوده و همین موضوع باعث می شود تا محبوبیت این بازی ها افزایش یابد. در این مطلب قصد معرفی و بررسی بازی The Wolf Among Us را داریم. با APKTOPS در این معرفی همراه باشید.

The-Wolf-Among-Us

ویژگی ها :

  • گرافیک بسیار بالا و طراحی های بی نظیر
  • شخصیت پردازی های عالی از روی موجودات فرازمینی و دقت به جزئیات مختلف
  • گیم پلی بسیار حرفه ای و روان
  • دارای خط داستانی جذاب و هیجان انگیز
  • الگو برداری شده از داستان کتاب مصور The Wolf Among Us
  • وجود شخصیت های مختلف
  • دارای سیستم حرفه ای داستانی (با انتخاب های شما و زمان بندی ها روند داستانی تغییر خواهد کرد)
  • دارای صداگذاری جامع و بسیار حرفه ای
  • سبک فانتزی و کارتونی
  • دارای صحنه های اکشن، جنایی، خشونت آمیز
  • تلفیق ماجراهای عاشقانه در پس درگیری های اکشن و خونین گرگینه ها با انسان ها و …

 

معرفی و بررسی بازی The Wolf Among Us

بازی The Wolf Among Us به طور مستقیم از روی سری داستان های کتاب های مصور الگو برداری شده است. با کمی تغییرات مثبت در سناریوی اصلی، شاهد اولین آثار غیر کتابی The Wolf Among Us در عرصه بازی های ویدئویی هستیم. در پس ماجرای The Wolf Among Us داستانی دراماتیک دیده می شود. نویسندگان این مجموعه از تلفیق سبک های مختلف و اتفاقات گوناگون، داستانی پر محتوا از ژانرهای عاشقانه، اکشن، هیجان انگیز، مرموز، ترسناک و درام ایجاد کرده اند.

تمام بازی The Wolf Among Us بر اساس داستان اصلی آن پیش می رود و احتمالاً شما وقت کافی برای تمرکز بر روی دیگر بخش های این بازی نخواهید داشت و فقط تمرکز خود را روی داستان آن می گذارید. البته اگر شما هم از جمله بازیکنانی هستید که به داستان این گونه بازی ها به مراتب بیشتر اهمیت می دهد. این بازی به گونه ای ساخته شده است که طرز تفکر شما مستقیماً در روند بازی تأثیر می گذارد. شما در اغلب بخش های این بازی با تصمیم گیری های اغلب سخت و حساس رو به رو می شود. مطمئن باشید که دیتابیس عظیم این بازی با حجمی نزدیک به 3 گیگابایت، تصمیم های مختلف شما را به خوبی در حافظه خود جای داده است. انتخاب گزینه های مختلف باعث تغییر روند بازی و مطابق با آن چیزی که شما خواستید می شود.

داستان The Wolf Among Us راجع به روابط تنگاتنگ و پیچیده بین انسان ها با موجوداتی مثل گرگینه ها می باشد. مثل خیلی دیگر از فیلم ها یا سریال های در این زمینه، محوریت اصلی این داستان نیز عاشقانه و درام و البته خشن می باشد. شخصیت اصلی سری داستان های The Wolf Among Us شخصی با نام Bigby می باشد. Bigby یک پلیس می باشد و در یک شب که در حال گشت زنی است، زنی فراری را که توسط یک جنگل بان مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود نجات می دهد. با توجه به ویژگی های ظاهری این زن ، خیلی ها راجع به او قضاوت های بدی می کردند و او را زنی هرزه خطاب می کردند. او به Bigby می گوید که آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست و به خاطر مشکلات مالی به این اوضاع و احوال درآمده است.

بعد از گذشت یک شب از این ماجرا، Bigby سر آن زن را در جلوی خانه آن جنگل بان می یابد اما شواهد از اینکه آیا جنگل بان او را به قتل رسانده یا خیر پیچیده شده است. معاون شهردار افسر Bigby را به همراه کارشناس واحد جنایی و مجری پروژه قتل این زن یعنی Snow White، راهی صحنه جرم کرده و آن ها به دنبال حقیقت و اسناد و مدارک می روند. سرنخ ها به منطقه ای فراتر می رسد و بعد از مدتی تحقیق متوجه می شوند که طرف حساب آن ها به جز انسان ها، گرگینه ها نیز هستند. حالا شما در نقش Bigby که در اصل یک گرگینه است، می بایست به کشف حقایق پشت پرده این ماجرا بپردازید و باعث و بانیان این اتفاقات را پیدا و محاکمه کنید.

نکته: مراحل بازی The Wolf Among Us کاملاً مطابق با انتخاب ها و تصمیمات شما پیگیری می شوند. همچنین زمان مناسب برای انتخاب و تصمیم گیری ها نیز نقشی مهم در روند ماجرایی این بازی دارد. با توجه به این مورد، شما می بایست به عمق ماجرای بازی پی ببرید و از گفته ها و صحبت های اطرافیانتان برداشت های نهایی را انجام دهید. لذا باید گفت که پیگیری روند داستانی این بازی لازم به آشنایی نه خیلی زیاد اما در حد معمول با زبان انگلیسی دارد.

16+ توجه: رده بندی سنی این بازی برای بزرگسالان بالای 16 سال می باشد. APKTOPS انجام این بازی برای نوجوانان و کودکان زیر 16 سال را توصیه نمی کند.

APKTOPS بازی زیبای The Wolf Among Us را برای 4 پردازنده اصلی Tegra , PowerVR , Mali , Adreno جهت دانلود کاربران آماده دانلود کرده است. دیتای حجیم این بازی شامل خود فایل OBB و فایل Patch می باشد. لازم به ذکر است که این دیتاها کامل و حاوی تمام قسمت ها هستند.

توجه: به گفته سازندگان، این بازی برای اجرا شدن به حداقل سیستم مورد نیاز زیر نیاز دارد :

GPU: Adreno 300 series, Mali-T600 series, PowerVR SGX544, or Tegra 4
CPU: Dual core 1.2GHz
Memory: 1GB

رمز فایل فشرده دیتای قبلی (نسخه 1.20) :   KHDer341234#231e^^78

 

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:

 

  • حجم فایل: 12 مگابایت | 2.5 گیگابایت
  • نیازمند اندروید: 4.0+
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir

 



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , (اندروید) , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی The Wolf Among Us 1 , 21 , دانلود بازی گرگ در میان ما + 4 دیتا + تریلر برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: